Thursday, October 26, 2017

Halloween Sweet Box

Hi everyone!!
Ciao a tutti!!

Here's Elisa! Today I'm going with my last 2017 Halloween Project for The Robin's Nest... The "Halloween Sweet Box".
Sono Elisa! Oggi sono qui con il mio ultimo progetto a tema Halloween per quest'anno... La "Scatolina per dolcetti".





I began with this dark grey Closed Handle Teal Friendship Wrap:
Ho iniziato con questa Closed Handle Teal Friendship Wrap grigia scura:




Using the Orange Crackle Glitter Cardstock and the Very Black Glitter Chipboard i covered the four sides of the box:
Ho usato il Orange Crackle Glitter Cardstock e il Very Black Glitter Chipboard per coprire i 4 fianchi della scatola:


On the front side I created some very simple embellishments... Of course I also used some Dew Drops and a bat, cutted by thBlack Bats Glitter Cardstock:
Sulla facciata anteriore ho preparato qualche semplice abbellimento... Ovviamente ho usato anche le Dew Drops e un pipistrello, ritagliato dal Black Bats Glitter Cardstock:




And the Halloween Sweet Box is ready!!!! Here are some closer pictures:
E la scatolina dei dolci è pronta!!! Ecco alcune foto dei particolari:





I hope you enjoy this project!!!
Till next time!!

Spero che il progetto vi piaccia!!!
Alla prossima!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...